2008. július 9.

Autós nap


Kocsikázással telt nekünk a mai nap.Reggel vérvételre vittem Berencsi nagymamát kiskovácsiba valami kórházba.Egész szép helyen van.Csendes és nyugodt környék,szép rendezett park.Tiszta ideális helyszín.Kár, hogy kórház!Azután - mivel a védőnőnk szabin van -kijött Momóhoz a helyettese.Szimpatikus kis csaj és még a kis Döngölő is jól kijön vele.Miután elment,Szilvi felhívta a cégét és bementünk oda is kocsival.Bevittük Momót a Kátayba és megkérdeztük,hogy mi az amit ők intéznek el a GYES/GYED/GYÁS/Családi pótlék terén és mi az amit nekünk kell.Természetesen mindent nekünk kell elintézni.Szerencse,hogy én nem ilyen cégnél dolgozom.Viszont mindenkinek tetszett az én kis bébitigrisem,amin ugye nem is lehet csodálkozni.Eztán hazaértünk rendberaktuk a kis Momót és bealudtunk mindhárman.Mikor felkelünk már volt vagy 5 óra.Elhatároztuk,hogy ma Momó fürödni fog,ha törik,ha szakad.Szilvi csinálta neki a finom meleg vizet én pedig az alatt az idő alatt dajkálgattam a kis nyüszögőt.Most le***tuk Spok doki tanácsát,hogy evés előtt kell fürdetni a gyermeket és előtte megetette Szilvi.Ez a kis hajasbaba nagyon élvezte a fürdetést.Úgy elernyedt a kádban,mint régen én amikor még fürdővízben pihentem ki a nap fáradalmait.Most már az egészségesebb tusolást választom.Bár,most úgy fürödnék egyet.Most mivel anyám jól viselkedett -fürdés után - dajkálhatta Momót.Persze csak amíg mi letusoltunk.Mindezután megvacsoráztunk és már itt is vagyunk a jelennél.

Nincsenek megjegyzések: