2008. július 8.

Egy laza keddi nap


Ma semmi extra dolog nem történt.Megtapasztalhattam,hogy a nők tényleg védik a gyermeküket mindentől.Az én anyatigrisem még a széltől is!(csukd be az ablakot,ne menj a szélbe,hideg van neki etc,etc...)Ma Momót a tegnap esti nemalváshoz - este 10-töl hajnali kettőig - képest egész sokat láttuk nyitott szemmel.Persze ehez az is hozzájárult,hogy nem nagyon hagytam aludni délelött a szentemet.Aztán Szilvi inkább elküldött bevásárolni Dömperke nagy örömére.Végre alhatott.Ki is használta a mi kicsi gyerekünk.Én bevásárlás közben előhivattam egy pár képet Dániel Leventéről és így elkezdhettük az Ő kis fényképalbumát rendezgetni.Egész szép lett.Aztán délután Momómama és a kis Momó gondolt egyet és elszunnyadtak a Rex felügyelő alatt és sikeresen aludtak cirka két órát mindketten.Olyan édesek voltak!Volt egy olyan pillanat amikor - a kéztartást kivéve - mindketten ugyanolyan pózban aludtak.Tehát a mai nap egész nyugisan telt el.Még én is pihentem egy kicsit.

2 megjegyzés:

erzsó írta...

hát ez a két talp ennivaló!! Nagyon jó kis kép!!!

erzsó írta...

hát ez a két talp ennivaló!! Nagyon jó kis kép!!!