2008. július 17.

Ügyintézés


Nézzük csak,mi is történt ma?Még tegnap este elhatároztam,hogy ma elintézem az ilyen-olyan segélyeket amiket az államkincstár és az OEP ad az anyukáknak.Túl magabiztosan álltam neki a kérdésnek,mert ez nekem még jövőhéten is el fog tartani,de így jár az aki nem néz 100%-osan (nem AUCHAN) utána a dolgoknak.Nos,a napom reggel 6 körül kezdődött amikor már Momót megetette az édesanyja.Elindultam a MÁK-ba és már negyed nyolckor ott voltam.Ott három darab kétajtós szekrénnyi biztonsági őr felvilágosított,hogy túl korán keltem,ugyanis csak nyolctól engedik be a jónépet.Na több se kellett nekem – mivelhogy a közelben dolgozom – gyorsan bementem a munkahelyemre és a netről letöltöttem/kinyomtattam az igénylésekhez szükséges nyomtatványokat és visszaindultam az igénylésem színhelyére.3/4 8-kor egy kisebb tömeg fogadott a kapu előtt.Gondoltam ha már úgyis várni kell akkor töltsük hasznosan és gyorsan elkezdtem kitölteni a formanyomtatványokat.Egész jól ment és mire beengedtek minket az üvegajtón már készen is volt az összes iromány TAJ,ADÓ és mindenféle hárombetűs számmal megspékelve.Pillanatok alatt sorra is kerültem és egy nagyon kedves és empatikus idős hölgy rendszerezte az én rendszertelenül beadott 6 lapból álló papírtömegemet.Hipp-hopp már készen is volt az egyszeri anyasági támogatás és a családi pótlék igénylése.Nem tartott egy órán keresztül.Eztán átrohantam az OEP épületébe ami a rendőrpalota mellett helyezkedik el.(csúnyán is néztek rám a rendőrök,hogy mit keresek a parkolójukban)Ott már egy nem olyan emparikus és kedves,de ugyanolyan idős nő elmondta,hogy a GYÁS-hoz kell Szilvinek a munkáltatójától egy igazolás.Szerencsénkre el tudtuk menni mert Felsmann nagyi ellátigatott hozzánk kalászra így meg tudtuk kérni őt,hogy vigyázzon a kis Dömpire amíg mi elBKV-zunk a lágymányosi utcába.Na itt nagyon szívélyesen fogadott a KÁTAY munkaügyis hölgye és elkért tőlünk egy csomó papírost és persze egy olyat is ami jelenleg nincsen a birtokunkban.Francoskrumpli!!Ez egy igazolás a SZt.János kórháztól ,hogy Szilvi mikor és meddig volt az ő vendégük.Miután hazaértünk elkezdtünk telefonálgatni a kórháznak és mire felvette egy nagyon unszimpatikus hölgyhang közölte,hogy Ő már öt perce nem dolgozik.De mivel én pofátlanul belekavartam az ő pihenésébe azért jól megkérdeztem amit akartam.Megtudtam,hogy holnap az első utam a kórházba a második a munkaügyre és ha minden flottul megy akkor a harmadik utam a KÁTAY központjába fog vezetni.Annyira kifáradtunk,hogy Szilvi gyorsan kitalálta,menjünk el bevásárolni a CORA-ba.Vettünk sok minden nagyon hasznos dolgot (pl: túró rudi) és sok minden nagyon-nagyon hasznos dolgot (pl: popsitörlő) plusz előhivattunk ismételten vagy 30 db képet Momónkról aki épp most ébredezik 3 és fél óra hasonalvás után tehát befejezem mondandómat.

Nincsenek megjegyzések: