2008. július 18.


A mai napon egy kis ügyintézés jutott nekem.Jól írtam tegnap,hogy az első utam a kórházba a második a munkaügyre és a harmadik a KÁTAY központjába fog vezetni.Csak azon csodálkoztam,hogy mindezt kb 2 és ½ óra alatt elintéztem.Mivel az esténk elég pocsékul telt alvás terén ezért nem sikerült a kórház irodájába nyitásra odaérnem,de azért ¾ 11-re már elintéztem az igazolást ami kellett a munkaügyis hölgynek.Aztán egy kis 56-os villamosozás után - mert ugye a munkaügy a város másik végén van - a elrendeztem kb 10 perc alatt a foglalkoztatói igazolást is.A KÁTAY Ó utcai központja már gyerekjáték volt.Fél kettőre haza is értem.Szilvi épp etette a kis Momónkat aki nagyon jól viselkedett amíg nem voltam otthon.Bezzeg amint hazaértem egyből elkezdett sírni.Na igen,nincs mese jó hatással vagyok a gyerekekre.A délután egész nyugis volt,tehát már készülök előre a rossz éjszakára.Azért Döncit megfürdettük 6 körül amit nagyon élvezett ismtelten.Most megint eszik a szentem.Már szép nagy pókhasa van,bár azt nem értem,hogy hogyan lehet ez,mert amikor eszik azzal a lendülettel kaksizik is.Mára ennyi.

Nincsenek megjegyzések: