2008. július 2.

Éjszaka

Huhh,túléltük az első éjszakát Dániel Leventével!Ma nem Momonak hívom,mert jól kikészített minket az éjszaka folyamán.Az esti fürdetés után jól beájult és cirka 10:45-ig aludt is ,mint egy kisangyal.Ezek után értünk csak be a gondok házába.Ugyanis a kisfiam elaludt 11:30-kor az evése/ivása peluzása után és felébredt ismét éjfélkor!Természetesen éhes volt a szentem!Éjféltől hajnali két óráig csámcsogott, felváltva hol a cicin, hol pedig a cukrosvizes palackon.Már egy picit pilledtek voltunk és mikor elaludt mi is beájultunk.Aztán láss csodát 5 körül is éhes lett.Evett,ivott,büfizett és igényelte a komfortérzete a pelenkázást is.Akkor már annyira nem bírtunk vele,hogy befektettük magunk közé és így sikerült egész sokáig -6:50- aludni.
Kíváncsi vagyok,hogy fogjuk ezt bírni ,ha minden esténk ilyen lesz.És én még egy szót se szólhatnék,mert az egyik etetésnek csak a végére sikerült telesen magamhoz térnem.De annyit el kell még mondanom,hogy ez a gyerek napról-napra szebb és szebb lesz!

2 megjegyzés:

Virag írta...

emléxem erre a fílingre MomoSzülők, a kedvenc "megnyugtató" válasz erre, amit anno kaptam, hogy "ne aggódj, röpke 2 év, és újra alhatsz nyugodtan"
de ez sem igaz, mert a Főőnöx nbéha még mostanában is 1-2szer ébred éjjel, de mostanra már mexoktam.

kisregi írta...

bezony bezony:) és valóban meg lehet szokni, és Virággal erről jókat lehet diskurálni!