2008. július 3.

This is a hard day's night...

Nos a tegnapi este és a mai nap elég mozgalmasan telt el.Momó este nem nagyon akart aludni és ezzel anyát és apát egy kicsit kifárasztotta.Bár apának sikerült hajnali fél3-kor elaludnia úgy,hogy fél nyolcig fel se kelt.Egy etetést sikeresen átaludtam és még meg se hallottam azt ,hogy Momónk nyüszögött.Szerencsére Szilvi anyai ösztönei kiválóan működnek és a legkisebb hangra is felébred.A reggel aránylag nyugisan telt.Mivel Szilvi most még pihen ezért egyedül mentem bevásárolni a Corába.Kellett venni mindenféle dolgot és a kis feleségemre rájött a sajtburgerevési kívánósság ezért felhívott ,hogy vogyek neki egy kis mekis kaját is.
Miután ez megtörtént és én hazaértem elkeztem füvet nyírni ezalatt Szilviám beszélgetett a már megjött anyukájával. Ugyanis Szilvinek ma szedték ki a varratait a János kórházban és ezért eljött az anyukája is ,hogy megnyugtassa.Most épp alszik mindkét szentem,bár a kisebbik most nyújtózott egy nagyot ami annyit tesz,hogy nemsoká jelenésem lesz egy cumisüveggel.

Nincsenek megjegyzések: