2008. július 4.

Momó lakcímkártyája



Helló mindenkinek a mai szép esős napon. Momó az éjszakát olyan szépen átaludta, hogy én csak egyszer keltem fel hozzá, persze nagyban közrejátszott az is, hogy Szilvi csak egyszer keltett fel. Reggel hagytam, hogy Szilvi aludjon egy kicsit és én foglalkoztam Momóval. Kapott mirelit tejet meg finom cukros/citromos vizet. Persze így is csak két és fél órát tudott az anyja nélkül elviselni dehát, mint az köztudott a fiú gyermekek amúgy is anyásak lesznek amivel nincs is semmi probléma hiszen én is az anyját szeretem! Ma elmentem a Szt. János kórház által elintézet születési anyakönyvi kivonatért és Szilvi zárójelentéséért is. Nem is tudtam, hogy a gyerkőcnek is lesz lakcímkártyája. Miután meg illetve visszakaptam a papírosokat bementem a budagyönygyében lévő Kátayba és odaadtam az utolsó betegpapírt az ottani főnöknőnek Zsuzsinak. Mutattam neki egy-két képet a mobilomon és teljesen elolvadt a gyerekemtől! Ismét dagadhatott a májam. Ezalatt otthon meglátogatta Momót és Szilvit a védőnőnk Ilona. Hozott valamilyen hoeopátiás irományt amiben leírták, hogy milyen problémára milyen homeobogyót lehet alkalmazni. Szóval és betűvel jó gyorsan telik ez a nap is. Most épp alszik a kisfiam és remélem szépeket álmodik, mert amikor felkel nagy rá az esély, hogy fürdetés lesz a szép új fürdetőkádjában amit tegnap vettem nagy ügyesen. Pontosítok: nem fürdőkád, hanem teregető lavór, de pont ilyen kell Momónak a fürdetéshez. Ma anyám is megbékélt. Tegnap valami piszlicsálé dolog miatt bevágta a durcát, de mire hazaértem már itt sertepertélt Dani körül ahogy szokott. Most jól befogtuk Momó nevelésébe. Ott gügyögött Daninak és amikor már épp sírni akart a kis Dönci akkor anyám kezébe adtuk a c/c vizescumit, hogy itassa meg. Mikor megvolt az itatással akkor meg megkértük, hogy büfiztessen is. Nem volt ellenére, tehát úgy vettük már nincs harag.
…… 3 órával később…
Momó felkelt és meg akartuk fürdetni, de mivel Spock doki azt írta, hogy kajálás előtt kell fürdetni, ezt tettük. Vagyis tettük volna! A hangját kieresztette ez az édes kis lurkó - akit sose fogok tudni meghálálni a hőn szeretett nőnek – és egyből megtudtuk, hogy ki is az úr ebben a házban! Most jött jól anyámnak a jóval nagyobb tapasztalata a gyerekek terén - óvónő volt – ugyanis megkértük, hogy amilyen gyorsan csak lehet fürdesse le kisgyermekünket. Mit mondjak; nem volt több 3 percnél. Most a csillivilli seggünket jól telekaksiztuk,lehet újból tisztába tenni. Most csend honol a néma tájban mivel etetés folyamata zajlik. A mai nap már csak így fog telni. Imádom a gyerekemet!

Nincsenek megjegyzések: