2008. július 5.

Nyugodt nap


Ma egész nyugis napunk volt eddig. Bár este Szilvi nem sokat aludt, azért reggel 6-tól próbáltam egy kicsit ügyelni arra, hogy Momó ne keltse fel holmi evési ingerrel. Igy egész jól tudott aludni 9-ig. Betettem közénk az ágyba ezt a kis a szépséget és így tudott szunyálni nagyon szépen. Csak néha nyüszögött, de azt is egy kis mellkas-simogatással el lehetett csitítani.
Aztán kiderült, hogy kifogyóban van (uhhh, ez nagyon angolos mondatszerkezet) a Libero. Gyorsan elszaladtam a Corába és bevásároltam 3 darabot. Vittem a ped drive-ot is, gondolván arra, hogy előhívatok egy adag képet Momóról. Sajnos olyan sokan álltak előttem, hogy csak 3 órás előhívást vállaltak volna, addig meg nem hagyom egyedül Szilvit és DaniLevit. Azt el is felejtettem, hogy ma sikerült végre úgy tisztába tenni a kis lurkovicsot ahogy a nagy könyvben meg van írva. Szilvi tusolni volt és persze ez a kis édes pont akkor trottyolt bele a pelusba. Gondoltam majd most jól tisztába teszem, és így is lett!
Szerintem egész jó lett és Momó sem ellenkezett. Ja és ma lepisilt! Múltkor a védőnő azt mondta, hogy figyeljük meg, hogy hogy pisil, mert ilyen íveset kell neki produkálnia. Na ma olyan íves volt, hogy még a szőnyeg is csupa pisi lett. Vehetünk majd egy kis ***** oxi action-t.
De felőlem akár az egész lakást telepisilhetné akkor is Ő lenne a világ legcukibb gyereke!!

Nincsenek megjegyzések: