2008. július 12.

Két nap egyben

Tegnapi nap és eddig a mai egész nyugodtan telt el.Tegnapból a kiemelkedő rész a délutáni séta volt.Szilvi csak egy kis sétát akart a cukrászdáig meg vissza(kb 500 m),de útközben sikerült rávennem egy kicsit nagyobb körre.Végtére is neki is kell a mozgás,Momónak meg a friss levegő.





Eztán már fürdetni se volt kedvünk és hál' Istennek Momónk se hiányolta.Az este nem volt olyan vészes,bár az elalvással voltak még gondok.Valahogy ha éjszaka kerül a kiságyába akkor nyüszög,meg prüszköl mint egy paripa.Nem értem miért,mert napközben teljesen jól elvan benne.No mindegy a cumi sokmindent megoldott kb 15 percig.Este 1-től egész jól aludtunk hajnali 3-ig.És utánna az etetés után még 3/4 7 -ig.



Ma pedig - mivel a cégemnél ez is szokás - bevásároltam mindenféle alkoholt,hogy majd hétfőn tudjunk inni a szép/okos/ügyes és nem utolsósorban hisztis gyermekem egészségére.Gondoltam egy nagyot és be is vittem,hogy ne kelljen szenvednem a cipelésével hajnalok hajnalán.Most egész nyugi van mert már a kis paripa is abbahagyta a keserves sírását (majdnem sírásást írtam) és a jól megérdemelt anyatejcsit issza,mint a kefekötő.Hozzáteszem,bimbivédő nélkül!


Estére tervezünk egy fürdetést,mert a nehezen jött fosti egész jól megfogta a popsiját a hajasbabánknak és most olyan sárga ,mint egy közlekedési lámpa.(természetesen a sárga színűre gondoltam)Egyszóval ma is elveszünk a gyereknevelés rejtelmeiben.

Nincsenek megjegyzések: