2008. július 29.

Pihenni akarok

Szilvi nagyon fáradt.Anyám infantilizmusa és furcsa hozzáállása a gyerekhez fárasztja le (plusz egy kicsit a gyerkőc is ) az én kicsi feleségemet.Hajnalban már csak a gyerek dolgai voltak a soron,de mivel olyan aranyos Momó anyukája,hogy engem nem akar felkelteni ezért Ő az aki nagyon fáradt lesz.Bár reggel megpróbáltam egy kicsit segíteni,de szereintem az annyit ért,mint halottnak a manikűrözés.Mindenesetre ráférne Szilvire egy kiadós alvás.Már előre várja a pénteket,mert akkor lehet,hogy kijön hozzá Felsmann nagyi és talán akkor tud egy kicsit pihenni.Tegnap annyi pihenőideje volt,hogy tusolni tudott és ,hogy egy kicsit aktív legyen a pihenése ,fel is porszívózott.Ehhh ezt nekem kellene csinálni.Amíg Ő ezeket a pihentető illetve fárasztó tevékenységeket csinálta addig Momó nagybátyja vigyázott a kis manóra.Egész jól elvannak.

1 megjegyzés:

kisregi írta...

Én is megyek pénteken!