2008. július 27.

A vásár napja

-Momó indián neve legyen ezentúl Ropogós Pelus!Uff ,én szóltam.-Gondoltam ezt hajnali három körül ,amikor már Szilvi megetette és tisztába tette a kis Döncit.Mondanom nem kell,miért is gondoltam erre a névre.Persze,hogy a tiszta pelusba csinált ismét.Na nem gond,legalább gyakoroljuk a pelenkacserét.Kíváncsi lennék ki tartja a tisztábatevés világrekordját és mennyi idő alatt teszi a világrekorder tisztába a gyermeket.Persze a csere után ismét felébredt Dönpi.Eztán még egy óra dajkálás következett ami abból állt,hogy kivettem az ágyból,sétáltam vele és mikor azt hittem elaludt visszatettem az ágyába.Lefeküdtem és mire épp elaludtam volna - kb 3 másodperc - Momó sírni kezdett és az egész kezdődött előröl.Ezt megcsinálta velem vagy hatszor és a hatodik után Szilvi megkönyörült rajtam (és Momón is) és elsőre elaltatta a kis gézengúzt.Nem tudom ,hogy csinálta,de kb 5perc után Momó úgy aludt,hogy ha egy ágyút elsütnek mellette,csak fordult volna egyet.Persze lehet ,hogy sokat számított,hogy már az ötödik felkelésnél nagyon ideges voltam és a gyerek ezt érezte,nem tudom.Lehet.Mindenesetre ez jó kis éjszakai idegroham volt a számomra.Reggel lemértük a kis nyüszipókot és kiderült,hogy a reggeli evészet előtt 4 kiló és 20 deka volt.1 hónap/1 kiló.Nem is rossz!A reggeli súlymérés után ráadtunk egy nagyon aranyos ruhát Momóra-lásd fentebb-és ekkor már mi is megreggelizhettünk(ezt a reggelit láthatjátok a kis rosszcsont mellett).Ekkor eszembe jutott,hogy Momóanya megígérte,hogy levágja a Nílus hosszúságúra nőtt hajamat.Ez megtörtént és most,olyan kis kugli fejem van ,szerinte.

.........kora esti órák..........
Eseménytelenül teltek.Voltunk sétálni meg egy kicsit fagyizni is.úgy néz ki,hogy az utca népe megszokta,hogy Momó van nekünk,mert már nem jönnek ki a ház elé ajnározás céljából ami,-félreértés ne essék-dagasztja a májamat,csak néha kellemetlen amikor siet haza az ember.

Nincsenek megjegyzések: